سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آموزش مجموعه Mindset for IELTS

MINDSET ، عنوان یک دوره چند سطحی از سازمانی است که آزمون IELTS را تولید می کند. این مجموعه مهارت های انگلیسی زبان آموزان را توسعه می دهد و آنها را برای روز آزمون کاملا آماده می کند.

MINDSET  شما را در قلب آزمون آیلتس قرار می دهد. ترکیبی منحصر به فرد از محتوای چاپی و آنلاین شما را قادر می سازد طول دوره و تمرکز را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید. واحدهای مبتنی بر مباحث به نوبه خود هر یک از این چهار مهارت را پوشش می دهند و یافتن خواسته های شما را آسان می کند. هر سطح شامل استراتژی های یادگیری ، تمرین مهارت ها و تمرین امتحانی است که برای کمک به زبان آموزان در رسیدن به نمره هدف خود طراحی شده است. ماژول های مهارت های آنلاین تمرینات اضافی را فراهم می کند ، و ماژول های آگاه Corpus به زبان آموزان کمک می کند تا از اشتباهات رایج جلوگیری کنند. این دوره برای دانش آموزانی که برای ماژول آکادمیک آماده می شوند ، امکان دسترسی به آزمون های معتبر عملی آنلاین در بانک سوالات را فراهم می کند. MINDSET با ایجاد ارتباط واضح بین فعالیت ها و آزمون حداکثر اطمینان را در کلاس تضمین می کند.

آموزش این مجموعه به صورت حضوری و آنلاین توسط دکتر دلفروز انجام میشود.
هزینه هر جلسه آموزش ۴۳۰,۰۰۰تومان میباشد.
انجام هماهنگی از طریق ارسال پیام در تلگرام به شماره ۰۹۱۳۵۷۱۰۰۷۳

ارسال پیام در تلگرام

۰۹۱۳۵۷۱۰۰۷۳

s.delforouz@gmail.com

2 نظر

  1. سلام،
    مدت ۶ ماه هست که دانشجوی آنلاین جناب آقای دکتر دلفروز هستم.روش تدریس ایشان در مورد کتاب mindset به گونه ای بوده که باعث شده پیشترفت چشمگیری در هر ۴ اسکیل پیدا کنم.استفاده از روش های نوین آموزش لغت ، اسپیکینگ و رایتینگ بسیار قابل تقدیر هست.روش تدریس ایشان به گونه ای هست که اشتیاق و انگیزه رو در دانش آموز تقویت میکنه.همچنین بسیار آکادمیک و آپدیت هستن.

  2. سلام،
    مدت یکسال هست که دانشجوی آقای دکتر دلفروز هستم، کتاب mindset یکی از بهترین کتابهایی بود که تا بحال خواندم و با نکته سنجی و حساسیت های خاص آقای دکتر دلفروز بهره برداری از این کتاب صد چندان شد. قطعاً شاگردی اساتیدی همچون جناب آقای دکتر دلفروز هر زبان آموزی را مشتاق یادگیری زبان میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *