سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آموزش مجموعه کتابهای Active Skills for Reading

Active Skills for Reading

مجموعه کتابهای ACTIVE Skills for Reading برای آموزش مهارت های درک مطلب و واژگان از متنهای غیر داستانی که به صورت موضوعی سازمان یافته اند استفاده می کند. این مجموعه ابتکاری که توسط متخصص خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی آقای Neil J. Anderson نوشته شده است ، از یک روش خواندن فعال به زبان آموزان کمک میکند تا به شکلی با اطمینان تر ، مستقل تر و فعال تر دامنه لغات خود را گسترش داده و در خواندن متون انگلیسی بسیار موفق تر عمل کنند.

این کتاب با دوازده درس موضوعی با محتوایی به روز با در بر داشتن فعالیت های پیش از خواندن ، فعالیت های توسعه واژگان ، فرصت های تفکر انتقادی ، خواندن متون در زمان مشخص مهارت خواندن روان را به دقت توسعه می دهند.
چهار بخش مروی این کتاب با عنوان “روان خواندن” بر توسعه سرعت و تسلط در خواندن متمرکز است
این کتاب شامل متن های متنوع و به روز میباشد که از مقالات روزنامه ها ، وب سایت ها ، وبلاگ ها ، ژورنال ها ، نامه ها و موارد دیگر انتخاب شده اند.
تمرکز بر تفکر انتقادی ، زبان آموزان را تشویق می کند که از درک مطلب فراتر رفته و به تجزیه و تحلیل هر متن و کشف هدف نویسنده از متن بپردازند.
دانش آموزان با خواندن متن ها، نمودارها و مصاحبه ها و با تمرین مهارتهایی مانند اسکن کردن متن، پیش بینی و جستجوی ایده اصلی متن، علاوه بر تقویت دانش لغات توانایی خود را در درک روان متون انگلیسی افزایش می دهند و میتوانند با اطمینان و تسلط بسیار بالا در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی از جمله IELTS (آیلتس) و TOEFL (تافل) و GRE همچنین آزمونهای داخلی زبان انگلیسی مانند TOLIMO و MCHE و MHLE شرکت کنند.

بسته های خودآموز صوتی مجموعه کتابهای Active Skills for Reading را با تدریس دکتر دلفروز در سایت آموزشهای غیرحضوری دکتر دلفروز به آدرس زیر قرار داده ایم.

www.textdoc.ir

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره آموزش آنلاین میتوانید در تلگرام پیام بفرستید.

ا

ارسال پیام در تلگرام

۰۹۱۳۵۷۱۰۰۷۳

s.delforouz@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *